Am vazut pe multe servere cand vor sa apara numele unui jucator ele folosesc asa : [/font]
[pawn]strcat ( new , "Bine ai venit %s la tutul lui ALLEX ! ", 1900 );[/pawn]
VARIANTA DE MAI SUS NU E CORECTA !
Deci sa incepem .
[pawn]CMD:tut( ALLEX ) {
format( Stirng , 100 , "Bine ai venit %s la tutul lui Allex " , AllexName2(playerid) ); //Stirng este stringul , 100 nr caractere , Nume ii ia numele playerului
ShowPlayerDialog(playerid , 003 , DIALOG_STYLE_MSGBOX , "TUT" , String , "Ok" , "Cancel" ); // functia care arata dialogul
return 1;}[/pawn]
SAU
[pawn]CMD:tut( ALLEX ) {
new String[100] , Nume[MAX_PLAYER_NAME]; //NEws
GetPlayerName(playerid, Nume , sizeof(Nume)); // Ia numele playerului functia
format( Stirng , 100 , "Bine ai venit %s la tutul lui Allex " , Nume ); //Stirng este stringul , 100 nr caractere , Nume ii ia numele playerului
ShowPlayerDialog(playerid , 003 , DIALOG_STYLE_MSGBOX , "TUT" , String , "Ok" , "Cancel" ); //functia care arata dialogul
return 1;}[/pawn]
[pawn]stock AllexName2(playerid){ //stock care numai tre sa definim mereu Nume
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name , sizeof(name));
return name;
}[/pawn]
[font=times new roman]Eu recomand sa folositi V 1 Deoarece este mai usor si numai trebuie sa definim Name de fiecare data cand folosim format !